Папа позвао на екуменистичко уједињење преко идеологије пацифизма

Бозе, Италија, 3-6. септембар

„Сведочењем Христовог мира превазићи разлике и створити наду,“
поручио је папа Фрањо на екуменистичкој међународној конференцији у Бозеу која је управо завршена. На конференцији је учествовао велики број екумениста из православних цркава. Запажено место имао је и епископ Андреј Ћилерџић који са папистичко-екуменистичким центром у Бозеу одржава присне контакте.

мол бозе

Екуменистичка молитва у Бозеу

Међународна екуменистичка конференција на тему „Блажени миротворци“ одржана је у папистичком центру за екуменизам у Бозеу, Пијемонт, Италија. На самом почетку конференције Државни секретар Ватикана Пјетро Паролин је прочитао телеграм папе Фрање, у коме је наглашено да папа „жели да ови дани учења и дискусије могу послужити да би се схватило да је могуће живети и сведочити мир послан од Христа, преко искреног братства које превазилази спорења, прелази преко неповерења, и ствара наду.“

22. састанак ове врсте одржан је при чувеном манастиру у Бозеу, који је познат по екуменизму и, нарочито, одржавању веза са екуменистичким кадровима у Православној Цркви склоних харизматичком покрету око јересеначалника Зизјуласа. У медијима је представљено да ову конференцију организује заједница Бозе у сарадњи са Православним Црквама. Акценат конференције је на „проучавању Јеванђеља мира које изискује од хришћана да буду савремени квасац у помирењу међу женама и мушкарцима.“
„Хтели смо да причамо о миру и о носиоцима мира,“ објашњава Енцо Бјанки, идеолог манастира Бозе, у интервјуу за Радио Ватикан. „Како каже папа Фрањо, готово да смо доживели трећи светски рат, са страшним жариштем на Средњем Истоку, где источна и западна хришћанска конфесија, православна и католичка живе једна крај друге, али је слично и оно што се дешава на граници Русије и Украјине. То су регије где је тема мира одлучујућа за будућност хришћана.“

„Баш концепт мира,“ додаје монах Бјанки, „има за хришћане посебну димензију и теолошку и откровењску.“ „За нас је Христос мир“, наставља,„и Он је дошао да сруши сваки зид и свако одвајање, и само у Његово име може бити мира. Мир међу људима који није производ „религије“ већ коме је извор сам Христос.“

andrej boze

Епископ Андреј. Са конференције на конференцију. После екуменизма у Бозеу, еп. Андреј је отишао на екуменистичку конференцију у Антверпену.

Осим Андреја и други српски епископи харизматици (Давид, Максим) су недавно прошли кроз школу Бозеа. Делегација Бозеа је била присутна и на недавном устоличењу Андреја у Бечу. Конференција о миру у Бозеу одржава се истовремено док унијатски део папизма снажно подржава милитантне акције украјинских нациста на простору Донбаса. Ни то није сметало познатом екуменисти из Московске Патријаршије митрополиту Илариону Алфејеву да упути у име Московског патријарха писмо подршке овом скупу.

ДОДАТАК, ВИДЕО – Нацистички говор украјинског гркокатоличког свештеника који позива на убијање Руса

Припадник унијата који су настали од Малоруса који су издали Православље и Русију, између осталог каже:

– Ми ћемо то учинити, али супротно – нема земље за њих, њих ћемо дати нашој земљи! Тако волите своје непријатеље… Наша земља шири њедра и прихвата их вјековима. Прихватити ће и ову московску хорду, као једног!

Не радујте непријатеља! Стотину ће пасти – тисућу стасати до оружја!
– Слава Исуса Кристу !
– Слава Украјини! Херојима слава! (То је Бандерин слоган. The Saker.)
– Слава нацији! Смрт непријатељима!
– Слава нацији! Смрт непријатељима!
– Слава нацији! Смрт непријатељима! (Цели превод)

Махнућу руком Својом на становнике ове земље, вели Господ. Јер од малога до великога сви се дадоше на лакомство, и пророк и свештеник, сви су варалице. И лијече ране кћери народа мојега овлаш, говорећи: мир, мир; а мира нема. Еда ли се постидјеше што чинише гад? Нити се постидјеше нити знају за стид; зато ће попадати међу онима који падају; кад их походим, попадаће, вели Господ (Пророк Јеремија 6, 12-15).

Погледајте такође: УНИЈАТСКИ СВЕШТЕНИК ПОЗВАО ПАСТВУ ДА УБИЈА „МОСКОВЉАНЕ“

Припремила екипа Фб странице „Православље живот вечни“

 

 

 

Овај унос је објављен под Вести, Црква и јерес екуменизма. Забележите сталну везу.

4 реаговања на Папа позвао на екуменистичко уједињење преко идеологије пацифизма

  1. Janko Vukotic каже:

    Pomaze Bog!
    Cini se da je jos veci skandal u cinjenici da,valjda po prvi put u istoriji nase Crkve,imamo tzv. episkopa SPC – nemca po krvi i nemca po jeziku.
    Jeretik,ekumenista i kriptokatolik,nemonah,nemust(ocajno se sluzi srbskim jezikom)…
    I pride – Nemac!
    Brljin i Ruma nam ocigledno diktiraju kriterijume za izbor vladika,za „belog“ Patrijarha(Gavrilovica),kao i za „crnog“ Patrijarha(Portparola).
    Fali nam samo „ministar inostranih poslova“ SPC,nesto poput krstenog jevrejina Alfejeva(ako mu je to stvarno prezime),pa da budemo „na nivou“ Rusa!

  2. срб03122010 каже:

    https://www.youtube.com/watch?v=G3wzEivxhx0 Два народа једна душа

  3. SRBin Svetosavac каже:

    I vice djavo preko sluga svojih: mir, mir, mir, a istinskog mira nigde nema bez istine Hristove i pravde Bozije. Sin Bozji, Gospod nas Isus Hristos nije dosao na zemlju da donese mir, vec MAC sa kojim su razdvojeni za vecita vremena, Istina od lazi, Pravda od nepravde, Ljubav od mrznja, Dobro od zla, Mudrost od ludosti i Znanje Bozije od kazivanja covkecijem po razumu ovog svijeta!

    Ekumenisti cijelog svijeta po savjetu svoga oca djavola, koji covjeka mrzi iz zavisti od prvog dana njegovog postanja, umjesto da se bore za prijateljstvo medju narodima, propovedaju lazno brastvo, jer imati prijatelja je vrednije nego imati laznog brata, pogotovo brata Kainova soja. Ekumenisti umjesto da se bore za duhovno jedinstvo i spasenje cjelog covjecanstva sa Pravom vjerom u Isusa Hrista, oni po savjetu Necastivog propovjedaju materijalno, prolazno i propadljivo jedinstvo ljudi na zemlji kroz Kneza ovog svijeta!

    Svoje prolazno zemaljsko jedinstvo u lazi, nepravdi i svakom zlu ili carstvo zemaljsko bez istine Hristove i pravde Bozije, Satana ce uspjeti na kraju vremena nakratko da ostvari preko svojih sinova i kceri ogrezlih u bludu, razvratu i svakom drugom grehu. Poslednje pripreme za zacarenje Antihrista i progladenje prolaznog carstva palog andjela Lucifera ili Satane danas se javno vrse na razne nacine, a posebno puno kroz ekumenizam i druge demonske ideje Novog svijetskog poretka koji radi na dovodjenju i zacarenju u srca ljudska Antihrista umjesto Boga Hrista. Novo svjetski poredak je zato „novi“ samo po imenu svome, a stari po svojoj mrznji prema Bogu i covjeku!

    Hristos je dosao na zemlju vodjen svojom ljubavi prema covjeku, da svojom dobrovoljnom Zrtvom, i stradanjem na Krstu iskupi pali rod ljudski od greha i spasi od smrti. Bog je zeleo kao Tvorac neba i zrmlje, kao Tvorac cijelog svijeta zbog palog covjeka da povrati svakoj tvari zemaljskoj njezinu prvobitnu izgubljenu ljepotu i bozanski smisao njezinog postojanja koja se stalno menja i gubi zbog greha ljudskog. Sa covjekom stvorenim po slici Bozijoj, Gospod je zavrsio stvaranja svijeta u kome sve sto nas okruzuje i sto postoji na nebu i zemlji je stvoreno ljubavlju Bozijem samo za covjeka. Sva priroda na ovome svijetu zivi organski povezana sa covjekom, i zajedno sa covjekom ona se uzdize i propada, obnavlja i umire. Sta ce biti sa prirodom u ovom svijetom koji nas okruzuje ne zavisi od mrtve i besvesne prirode vec od nacina zivota svakog zivog covjeka.

    Gospod se spustio na zemlju sa nebeski visina, iz svoje vjecnosti u ovaj prolazni svijet, da palog covjeka koji izgubi zbog greha svoga zivot vjecni sa vjerom u Boga Hrista i zivotom po Zakonu Bozijem ponovo uzdigne sa zemlje na nebo, u zivot vjecni!

    Bog je sisao sa neba na zemlju vodjen ocinskom ljubavlju prema djeci svojoj, da kao Dobri Otac nas Nebeski zivot svoj polozi za djecu svoju. Gospod je dosao medju stvorenja ruku svojih kao Dobri Pastir sa zeljom da svojim dobrovoljnim stradanjem iz ljubavi koja se da opisati, covjeka iskupi od greha i spadi od smrti kroz Crkvu Hristovu, i tako covjeka da ponovo napravi besmrtnim, da omoguci covjeku da ponovo postane Bog, da postane jedan od Njih. Hristos je Zrtvom na Krstu ispunio svoje obecanje danom covjeku kome je kazao: „Zar neznate da ste Bogovi?!“

    To znaci, zar neznate SRBi moji da ste kao narod Bozji, sa svim drugim narodima na svijetu stvoreni od Boga po slici Njegovoj, za besmrtnost i zivot vjecni! A state cete biti? Besmrtni ili smrtni? Bogovi ili djavoli ne zavisi vise od OCA naseg Nebeskog, vec od vas i vaseg nacina zivota, da li zivite na zemlji sa vjerom u Hrista po Zakonu Bozijem kao SRBi Svetog Save ili zivite kao i sav drugi svijet koji u zlu lezi kao nesrbi po zivotnim nacelima samoga Satane. Svaki covjek u zivotu svome bira svojom slobodnom voljom i nacinom zivota izmedju smrti i zivota vjecnog. Kako covjek radi, on tako i zivi. Kako covjek zivi on tako i umire prumajuci od Boga platu po djelima svojim. Prelazeci smrcu svojom iz ovog prolaznog zemaljskog svijeta u vjecnost iz koje smo dodli i kojoj se ponovo vracamo zemaljskom smrcu svojom, mi odlazimo gospodaru svome za koga smo radili i kome smo sluzili u vreme ovozemaljskog zivota svog – BOGU ili DJAVOLU!

    Tu istinu Hristovu da svi ljudi na zemlji u svakom vremenu i pokolenju trebaju da budu Narod Bozji: sinovi Istine, sinovi Pravde, sinovi Ljubavi, sinovi Svjetlosti, da svaki covjek na zemlji treba da bude po bicu svom – Bog, bezgresan i Svet, djavo zeli kao krvnik ljudski da promjeni. Lucifer zeli od svakog SRBina i svakog covjeka stvorenog po slici Bozijoj, zbog kojeg Bog i stvori neba i zemlje kroz njegov praroditeljski i licni greh zbog otpadnistva od Boga i SRBstva: Pravoslavlja i Svetosavlja kao vrhumca hriscanske pravoslavne nacionalne ideologije i SRBskog nacina zivota, da NAPRAVI NIZM BICEM OD SEBE!

    Izmedju Boga i djavola vodi se neprestalno veliki rat oko dusa ljudski. Cije ce one da budu Bozije ili djavolske? Odsjaj toga rata za duse ljudske koji se vodi sada na nebu izmedju Boga i djavola, izmedju Hrista i Satane, izmedju vojske Cara Nebeskog koju predvodi Sv. Arhandjel Mihailo i podzemnih Sila samoga pakla koje predvodi pali andjeo Lucifer ili Satana, poznatiji u narodu kao djavo, vodi se na zemlji preko ledja Pravoslavnih SRBa Svetog Save, i svi drugi Bogu vjernih a Crkvi Hristovoj odani sinova i kceri Svetog Pravoslavlja. Oni kroz Sv. Tajne Crkve Hristove zadrzavaju bezumlje ljudsko i tajnu bezakonja, dok se vreme ne ispuni i Hristos ponovo ne dodje na zemlju u slavi OCA svog Nebeskog da svakome platu da po djelima njegovim!

    Santana zeli kroz gresnog covjeka kojeg Bog i pored njegove gresnosti voli najvise od svega, da se naruga Bogu, i Gospodu podrugljivo da kaze: „Pogledaj Boze covjeka tvog kojeg volis najvise od svega na nebu i zemlji, zbog kojeg si vjekove stvorio i zrtvovao svoga Jedinorodnog Sina sa zeljom da covjeka spasis ispod vlasti moje, kako je covjek Tebi nezahvalan?

    Pogledaj Boze kako covjek i dalje zivi u grehu svome i pored milosti Tvoje koju njemu stalno ukazujes zbog ljubavi svoje. Pogledaj Boze gresnog covjeka kojeg najvise volis od svih djela ruku tvojih kako je njemu sada bliza i draza moja laz od Istine Tvoje, moja nepravda koju stalno cinim preko djece svoje SRBskom Rodu Tvome, od Tvoje bozanske Pravde i Ljubavi.

    Pogledaj Boze i vidi kako gresan covjek vise voli smrt od vecnog zivota kojeg svaki SRBin ima pripremljen od postanka svijeta ako zivi samo sa vjerom u Hrista po savjetu Svetih Bogootaca svojih. Pogledaj Boze i vidi kako su sada SRBi tvoji kroz jugoslavenstvo otpali od SRBstva, a kroz komunizam, demokratiju i zivot po mojim nacelima a ne Tvojim od Tebe Stvoritelja svoga, i kako sada SRBi tvoji vise vole Zapadnu Evropu i zemaljski svijet i njegove poroke, kao i moju mrznju i zlobu vise od Tvoje vecne ljubavi i dobrote!

    Pogledaj Boze i vidi sada kako sinovi moji iz vaskolikog roda ljudskog zbog greha svog vise vole mene covjekomrzca i ubice dusa ljudski od tebe Stvoritelja, Iskupitelja i Spasitelja svijeta. Poslije mnogih optuzbi koje djavo sa pravom iznese pred Bogom protiv covjeka, on je poceo samog sebe da hvali spominjuci mnogobrojna ZLA djela svoja.

    Pogledaj Booze, postao sam i bez pomoci Tvoje toliko puno mocan i jak da sam uspio i zrece svoje da obucem u odezde svestenika Tvojih. Uspio sam takodje da sinove svoje podzemlja i pakla kao dokazane neprijatelje Boga i SRBstva: Pravoslavlja i Svetosavlja postavim na vodeca mjesta u Crkvu Jedinorodnog Sina Tvog!

    Sa namjerom da sprecim da pojedini SRBi tvoji kojima nisam uspio do sada svojom slatkorecivoscu: lazima i praznim obecanjima da pamat pomutim i pridobijem za sebe, ja sam proglasio nepogresivim i svetim sve zrece moje. Ha, ha, ha. Ko smije sada bilo sta da kaze od SRBskog Naroda Tvog protiv „svetaca“ mojih koji se hvale znanjem zemaljskim po razumu mome, a ne istinitom naukom i ucenjem Jedinorodnog Sina Tvog. Lazni „Sveci“ moji sto sada po zemlji hode, jer Tvoji su Svevi Boze vecinom na nebu Tvome. Malo je sada ostalo Svetaca Bozjih na zemlji mojoj. Sveci moji sada kroz demokratiju, ekumenizam, papizam i globalizam propovjedaju slobodna drustva bez granica, da je covjek mio cije vjere, rase i narodnosti bio. Uskoro na zemlji osim moga naroda ni jedan drugi narod na svijetu nece znati cijega je roda i poroda, i kakav je smisao njegovog zivota na zelji?!

    Sveci moji, nadtavi djavo da se hvali svojim novotarstvom, a najvise kroz rimokatolicki nacin krstenja kropljenjem vodom umjesto pravoslavnim nacinom krstenja trokratnim pognjurivanjem u vodu, uspjesno tako naivne SRBe Svetog Save koji traze Boga, zavode za Goles planinu i lukavo predaju pod moju vlast?!

    Zna djavo, da Srbi krsteni kropljenjem a ne pognjurivanjem u vodu, nisu pravilno krsteni po ucenju Jedne Svete Saborne i Apodtolske Crkve Hristove. Zna djavo da su SRBi Svetog Save vecinom sada pravilno krsteni po ucenju nase Svete vjere Pravoslavne, da on nebi imao tada nikakve vlasti nad njim, da bi SRBi narod Bozji bili koji se ne boje nikoga osim Boga svojega.

    Ovako napustajuci put Svetog Save koji vodi u zivot vjecni, svoje Sveto SRBsko ime, SRBsku vjeru, SRBski jezik, SRBsko pismo i svoje Svete SRBske narodne obicaje, i sve druge SRBske bozanske vrednosti i ljudske dragocjenosti SRBskog naroda koji su vijekovima bili cuvar SRBskog duha u svim njegovim osobinama nije SRBina i cine SRBinom i narodom nebeskim, oni ce uskoro postati narod zemaljski, a to znaci narod moj!

    Djavo, kroz cinicki smjeh kako se umije samo on da smije i ruga, nastavi Bogu dalje da prica: „Pogledaj Boze iz Svetog stanovnistva svoga i vidi kako zreci moji „pricescuju“ SRBe Tvoje svake Liturgije bez ispovjesti i pripreme: posta i molitve, sa cesticama pokojnika umjesto sa Svetom Krvlju i Tjelom Tvojim. Oni tako Boze, na moju veliku radost i tvoju veliku zalost obesvecuju SRBski narod Tvoj i uspjesno ruse crkveni red i poredak zasticen kanonima koje sam ja preko zreca svoji objesio davno macku o rep. Uspio sam da ubjedim ne utvrdjene u vjeri Sina tvog da kanoni vise nisu vazni, da tako vise niko nezna koliko je blizu ili daleko od spasenja Tvoga kojeg pruza ljudima na zemlji samo Pravoslavna Crkva Jedinorodnog Sina Tvog. SRBi su uspjeli takodje da otkriju Veliku Tajnu koju sam ja – Lucifer, kao Knez zemaljski uz pomoc satsnski zbornica moji iz Rima i Berlina, Londona i Pariza, Vasingtina i Brisela od SRBa vjekovima uspjesno cuvao do sad da SRBi i javnosti nisu mogli nikako da saznaju istinu pravu, da je Tvoj Sin, Gospod Isus Hristos, Stari SRBski Rodjak, a oni srodnici Njegovi!

    Sta da radim Boze ovako crn, rogat i repat, sa papcima na rukama i magarecim kopitama? Zakuka djavo pred Prestolom Bogs Svevisnjega. Izgubio sam bitku ovu, jer SRBi pravilno protumacise svoje Bozicne narodne obicaje, ali se nadam da ipak na kraju necu izgubiti i rat sa SRBima, koje sada prevodim zedne preko vode uz pomoc Medjunarodne Zajednice i SRBski izdajnika koji prodaju vjeru Svetih Bogootaca svojih za jednu veceru sa slugama mojim. SRBije Svetog Save sastavljena od SRBski zemalja koje se spominju u Svetosavskoj Himni, sve vise potpada za to mirnim putem pod moju satansku vlast koju sam prestavio Srbima i drugim gojama kao naj napredniju demokratiju. Moje sadasnje satanske vlasti u drzavama bivse Jugoslavije, koje sam posle njezinog radpada teskom mukom ustolicio uz veliki trosak svoje vjerne dece, u novosovanim drzavama koje sam proglasio uz pomoc sile a ne prava po oblastima u kojima SRBi od pamtivjeka zive za nove drzave. Tako sam ja djavo crni za inat teni Boze, cepao jedinstveno drzavno, kulturno, crkveno, biolosko i jezicko bice SRBskog Naroda. Uspio sam takodje uz pomoc vojske moje iz zemalja NATO pakta, SRBima da otmem barem privremeno njihovo Sveto Kosovo, na kome pociva dusa SRBinova. Medjutim, i pored toga SRBi nece za inat meni svoj drustveno pliticki sistm u zemlji da zove po mome imenu, a ja sam se toliko puno namucio dok sam njega medju SRBe uveo. Nerazumem SRBe, zasto oni kao Bozji narod Tvoj toliko puno zaziru od mene i mojih obecanja. Ja redovno obecavam SRBima da ce oni ako se odreknu sebe i Svoje Svete vjere Pravoslavne, Svetog Save i Gospoda Hrista i poklone mome sinu ljubljenome u Rimu umjesto Tebi na nebu odmah biti primljeni u evropsku porodicu mojih naroda. Normalno, ja sam zabranio mojim poslanicima da SRBima kazu istinu pravu da prime toga Savina Sveta SRBija treba da postane manja od beogradskog Pasaluka. Zato sto SRBi izumiru, ner ne zive vise po Zakonu Tvome, ja sam resio iz humanih razloga u Sumadiju da naselim Cigane iz Evrope. Nece Cigani mene da slusaju. Stalno kradu po Evropi Boga se ne bojeci a moga Baroda ne stideci. Za to cu pro kazni ds Cigane preselim iz Evrope u SRBiju, pa neka tamo u Sumadiji prezivjelim SRBima gledaju u bjeli pasulj, kafansku soljicu i zuljavi dlan, i neka Cigani Srbima vracaju sada u sred SRBije kada ce oni ponovo moci sa Boziju pomocu da vaskrsnu SRBstvo i Savinu Svetu SRBiju. Do tada svaki sistem u SRBiji zvace se mojim pravim imenom – DEMONokratija!

    I pored poraza koje neprestalno trpim od Tvojih SRBa, ja sam Boze zadovoljan sa svojim uspjehom u mojoj borbi za sto brze osvajanje svijeta. SRBsku Pravoslavnu Crkvu Setog Save, koju Gospod osnova Krvlju Svojom prosutoj na Golgoti zbog greha ljudski, i sazida krvlju i kostima Svetih SRBski Mucenika u svakom vremenu i pokolenju, ja sam uspio da pocjepam po mnogim pitanjima a posebno po pitanju ekumenizma. Takodje, ja djavo u ljudskom obliku uspio sam svojim latinskim lukavstvom Sveti broj, od Sedam stotina hiljada Svetih SRBskih Novomucenika postradalih samo u Jasenovcu zbog svoga Svetoga SRBskog imena i svoje Svete vjere Pravoslavne, od mojih vjerni hrvatski krizara sa blagoslovom najvisih zreca iz rimske zbornice moje, da izbacim iz Kalendara SPC u zemlji i mnoge SRBe da ubjedim da zbog svoje ljubavi prema Svetom Ocu sto prije zaborave na slavnu i trnovitu proslost svoju. Neznaju SRBi sada da svaki narod koji zaboravi proslost svoju, zakonim zivota mora tada da istoriju svoju ponavlja sve dok dok se ne opameti ili dok be buds nestao sa pozornice zivota!

    Ja Boze kao pali andjeo tvoj: Satana ili Lucifer, poznatiji u narodu kao crni djavo uspjesno sada razgradjujem i unistavam SRBstvo: Pravoslavlje i Svetosavlje. Ako se Ti Godpode ne budes mjesao u moje planove i borbu koju sada sa uspjehom vodim protiv Boga i Tvojih SRBa, uskoro SRBa vise nece biti na zemlji. Nestace! Kao da nikada nisu ni postojali a njihovu Svetu SRBsku zemlju natopljenu u mnogim ratovima „za Krst casni i Slobodu zlatnu“ poklonicu Siptarima, muslumanima i drugim mojim slebdenicims koji zajedno samnom ratuju vijekovima protiv SRBa Svetog Save i Tvog Casnog Krsta!

    Videci gnjev Boziji u ocima Hristovim, djavo pozuri da se odmah opravda pred Bogom, pa zato nastavi: „Boze, SRBi Tvoji nece vise da ispunjavaju Zapovjesti Tvoje, da se mnoze, i da napune zemlju i da vladaju sa njome. Umjesto toga ja sam mnoge Srbe i Srbkinje ubjedio da je puno bolje za njih da budu pederi i lezbejke. Zasto da se Srbi zene i Srbkinje udaju kada cu ja uskoro moci djecu svoju da pravim vestackim putem vrsevi sa uspjehom vestacku oplodnju. Bice to djeca iz epruvete napravita sa uspjeh u labaratoriji Novog svetskog poretka. Ko sta pozeli od djece da ima to ce i dobiti: musko ili zensko. Neka bude po njihovom izboru. Morace samo svi ljudi svijeta prije toga mene Satanu da priznaju za Boga, da padnu pred noge moje i da se meni poklone kao Gospodu, primajuci na ruku ili celo zig moj ili broj 666!

    Gospode, sto se ljutis na mene? SRBi Tvoji ni sada ne smiju vise da budu SRBi: Pravoslavci i Svetosavci ni u SRBiji svojoj. Nije vise pozeljno da neko SRBin bude ni u Srbskoj Pravoslavnoj Crkvi, i da molitveno SRBuje slaveci Presveto ime Tvoje duhom i istinom. Ja sam mnoge Srbe ubjedio fa je sramota danas biti SRBin: Pravoslavac i Svetosavac. Pokusavm putem prevaspitanja SRBskoga naroda kojeg vrsim kroz skole, preko televizije i porno filmova, kroz nadilja i druge zlocine da SRBima objasnim da se njma vise ne isplati da ostanu i dalje SRBi. Medjutim ide tesko. Makedonci, Crnogorci i Bosnjaci su odmah oberucke prihvatili moj predlog, ali oni SRBi koji se drze Svetog Save, i koji nece nipokoju cijenu da sidju sa puta njegovog koji vodi u zivot vjecnioslije progona ni po cijenu zivots svog, mene Lucifera da priznaju za Boga, a Papu moga za nepigresivog slugu Bozjeg. Kada bi SRBi priznali Papu, pobjeda bi tada bila moja. Zato je za mene bolje da SRBi budu sve drugo samo da ne budu SRBi, istinski Bogoljubi i SRBski Rodoljubi!

    Pogledaj Boze i vidi kako sam ja – Lucifer, pali andjeo tvoj sa velikim uspjehom u svakom ratu cinio strasne zlocine NAD SRBima Tvojim, a oni ispratog mozga naukom mojom i pored toga i dalje zele da zive sa ubicama svojim. Poslije fizickog genocida kojeg su krizari moji pocini NAD Pravoslavnim SRBima tokom Drugog svijetskog rata sa blagoslovom najvidih velikodostojnika moje rimske crkve, ja sada kroz ekumenizam preko ekumenista i pacifista gore i pogubnije od ustasa vrsim duhovni genocid NAD dusama Pravoslavnih SRBa!

    Slusa Bog sta Satana zbori, pa pogleda u Nebesku SRBiju, gde Sveti Sava pred Prestolom Bozjim sa hiljadama SRBskih Svetitelja i bezbrojnim SRBskim Mucenicima sluzbu sluzi Svetu Liturgiju slavec Boga Stvoritelja svoga po Zakonu Svetog Pravoslavlja!

    Boga slave a Gospoda mole za spasenje SRBskog Road svoga, da Bog sada pomogne SRBima da izdrze kusanje djavola koji zeli sliku od Satane da postavi u Crkvi Bozijoj, umjesto ikone Hrista Spasitelja. Bog se dragi na djavola razljuti zbog njegovi sagresenja mnogih, sto od SRBa Svetitelja Save zeli da napravi slebdenike svoje.

    Bog je zato djavolu rekao: „Bjez od SRBa djavole prokleti. Uskoro ce i to vreme doci da te bacim sa slugama tvojim: globalistims i ekumenistima, pacifistima i novotarcima, i svim drugim izdajnicima Jedne Svete Saborne Apostolske Crkve Hristove i mog voljenog SRBstva, u jezero ognjeno gde ce biti vjecni plac i skrgut zuba. SRBI SU NAROD SVETOG SAVE, I VOLJENOG SINA MOG, STAROG SRBSKOG RODJAKA, GOSPODA ISUSA HRISTA, A NE TVOJI SATANO NITI RIMSKOG PAPE!

  4. SRBin Svetosavac каже:

    Zato je na poziv rimskog Pape, za „ujedinjenje crkava“ prvi javno i potvrdno odgovorio za vreme svoje posjete Becu „Patrijarh“ SRBski Irinej. On je ne pitajuci vjerni narod Svetog Save i Gospoda naseg Isusa Hrista sta misli o tome, Boga se ne bojeci a naroda ne stideci bez trunke srama i stida u sebi sa ponosom rekao za sebe da je „ekumnista i pacifista“!

    „CESTITAMO“ NAJSVETIJEM MEDJU „SVETIMA“ I JAVNO SE PITAMO, A KAKAVI SU TEK DRUGI EPISKOPI U SRBSKOJ PRAVOSLAVNOJ CRKVI KOJI SU IRINEJA „DUHOM SVETIM“ IZABRALI ZA PATRIJARHA SRBSKOG? VREME SVE VISE POKAZUJE DA SU MNIGI MEDJU NJIMA PRAVI ANTIHRISTI!

    Tako barem njihova djela govore o njima i tajna arhiva UDBE koja svedoci o njihovom zivotu i radu ni po babi ni po stricevima vec po pravdi Boga istinitog. UDBA JE BILA NASA SUDBA. ONA ZATO NAJBOLJE ZNA KOGA JE SVE IZABRALA NA NAJVISE POLOZAJE U SRBSKOJ PRAVOSLAVNOJ CRKVI!

    VOLJOM BOZIJOM KOPIJA I DIO ORGINALA UDBINE ARHIVE OD SAVEZNE VJERSKE KOMISIJE SE NALAZI SADA U RUKAMA SRBA SVETOGA SAVE!

Постави коментар